'Vers van de Vest' genomineerd voor prestigieuze Cultuurmarketing Award

TAQA Theater De Vest dingt mee naar vakprijs met campagne ‘Vers van de Vest’

TAQA Theater De Vest is met haar campagne ‘Vers van De Vest’ genomineerd voor de prestigieuze Cultuurmarketing Award. De Cultuurmarketing Awards zijn een beloning voor creatieve, effectieve en inspirerende marketingcases in de cultuursector. De vakjury nomineerde uit 57 landelijke inzendingen 11 marketingcases in twee categorieën, die op 15 juni hun case mogen presenteren bij de grote finale. Naast TAQA Theater De Vest zijn o.a. het Fries Museum, het Luxor Theater en Naturalis genomineerd.

Vers van De Vest
De serie ‘Vers van De Vest’ omvat 24 avontuurlijke en uitdagende voorstellingen en concerten in de Kleine Zaal, Grote Zaal en de Grote Kerk Alkmaar. De bezoeker kan tegen een zeer aantrekkelijk bedrag een eigen abonnement van vijf of tien voorstellingen uit een aanbod van in totaal 24 voorstellingen kiezen. Vijf voorstellingen kosten € 45,- en 10 slechts € 80,- (inclusief drankje en garderobe). De serie bleek vorig seizoen een groot succes en wordt in het nieuwe theaterseizoen (2017 – 2018) voortgezet.

Feestelijke finale 15 juni
Na uitvoerig beraad hebben de twee vakjury’s de cases geselecteerd die binnen de criteria (creativiteit, effectiviteit, innovatie en voorbeeldfunctie) de hoogste ogen gooiden. De 11 marketingcases die zijn genomineerd zijn afkomstig van het Fries Museum, Luxor Theater, Museum Boijmans Van Beuningen, Naturalis, PS|theater, Rotterdam Philharmonisch Orkest, St. ARTmatch, TAQA Theater De Vest, TivoliVredenburg en het Van Gogh Museum. Tijdens de feestelijke uitreiking op 15 juni presenteren de 11 finalisten hun case en wordt er door de vakjury per categorie een winnaar uitgeroepen.

Meer informatie
Kijk hier voor meer informatie over de Cultuurmarketing Award.