Marketingprijs voor TAQA Theater De Vest

VVTP waardeert marketingcampagnes en samenwerking met nieuwe marketingprijs

Op maandag 19 november werd tijdens de jaarlijkse beurs van de Vereniging Vrije Theater Producenten (VVTP) de allereerste VVTP Marketingprijs uitgereikt aan TAQA Theater De Vest.

Om waardering uit te spreken voor theaters die zich op het gebied van marketing onderscheiden, heeft de VVTP een nieuwe prijs in het leven geroepen. TAQA Theater De Vest uit Alkmaar mag zich de eerste winnaar van deze prestigieuze landelijke prijs noemen. Het theater viel onder andere op dankzij de expertise van het team en de online marketing, die zorgen voor een bovengemiddelde zaalbezetting.

Uit het juryrapport:
“Het theater dat de eerste editie van de VVTP Marketingprijs wint, is zo’n theater dat zich al geruime tijd onderscheid qua marketing. Deze fijne samenwerkingspartner is proactief, reageert snel op vragen, gaat hiermee aan de slag en is meedenkend. Het team beschikt over veel expertise, onder andere op het gebied van online campagnes. Daarmee weet dit theater zijn publiek goed te bereiken én te informeren. Daarnaast heeft dit theater een aantrekkelijk randprogramma en mooie samenwerkingen met lokale organisaties. Dit alles zorgt ervoor dat de zalen vaak meer dan gemiddeld vol zitten. Een prestatie waar het hele team trots op mag zijn!”

De trotse manager Programma & Publiek Marijke van den Muijsenberg mocht de prijs in Nieuwegein in ontvangst nemen.

Over de VVTP
De VVTP bestaat uit twintig theater- en muziekproducenten die bij elkaar circa 60 procent van het professionele podium aanbod in Nederland verzorgen. De vereniging heeft leden als Stage Entertainment, Senf Theaterpartners, Bos Theaterproducties en George Visser producties.