Veelgestelde vragen

Online

Hoe maak ik een account aan?
U kunt een inlogaccount in Mijn Vest aanvragen zodat u altijd snel kunt inloggen. U hoeft bij een bestelling dan niet meer uw naam- en adresgegevens in te typen en u kunt uw bestelgeschiedenis inzien. Via Mijn Vest, rechtsboven, kunt u een inlogaccount aanvragen en uw wachtwoord beheren. U ontvangt ter bevestiging een e-mail met uw inloggegevens.

Er staan geen tickets in mijn winkelmandje nadat ik stoelen heb gekozen, hoe kan dit?
Om kaarten te bestellen klikt u eerst op 'bestel kaarten'. Na het kiezen van uw stoelen klikt u vervolgens op 'bestel stoelen' om naar uw winkelmandje te gaan. Vervolgens zullen de kaarten tonen in uw winkelmandje.


Bestelproces

Hoeveel kaarten mag ik maximaal bestellen per voorstelling?
U kunt maximaal 10 kaarten per voorstelling in één keer bestellen via de website en voor zeer populaire producties geldt een maximum van 4 kaarten per persoon.

Waarmee kan ik betalen?
Online kunt u met creditcard (MasterCard of Visa) of IDeal betalen. Ook is het mogelijk om online met de Podium Cadeaukaart te betalen. Het (eventuele) restant kunt u vervolgen met iDeal of creditcard betalen. Volg vervolgens de aanwijzingen op het scherm. Als u via de kassa kaarten besteld worden deze voor u gereserveerd en kunt u het totaalbedrag aan ons overmaken. 

Kan ik ook betalen met tegoedbonnen?
Wilt u tegoedbonnen gebruiken voor uw bestelling? Stuur na het doen van uw bestelling uw tegoedbonnen of theaterbonnen (eventueel aangetekend) op naar TAQA Theater De Vest onder vermelding van uw naam, volledige adres en bankrekeningnummer. Het tegoed wordt dan op uw rekening overgemaakt. Houd er wel rekening mee dat het wegens grote drukte in de voorverkoopperiode enige tijd kan duren voor het bedrag bij u binnen is.

Wat zijn de servicekosten?
Wilt u kaartjes thuisgestuurd krijgen dan kiest u tijdens het bestellen voor de transactiemethode 'per post'. Dan brengen wij € 4,50 aan servicekosten in rekening. Kiest u voor transactiemethode 'e-tickets' dan betaalt u € 2,50 aan servicekosten. Beide bedragen gelden ongeacht de omvang van uw bestelling.

Kan ik online kaarten bestellen voor een rolstoel plaats?
Plaatsen voor gebruikers van een rolstoel kunnen niet worden besteld via deze website. Wij raden u aan uw bestelling hiervoor via het bestelformulier uit het programmaboekje te doen of te bellen naar de afdeling kaartverkoop (072 548 99 99).

Kan ik via mijn smartphone/tablet kaarten bestellen?
Indien u via een telefoon de website bezoekt krijgt u onze 'responsive website' te zien. Dit houdt in dat u de voorstellingen kunt bekijken en vervolgens alleen kunt bellen naar onze kassa via de 'bel kassa' knop om kaarten te bestellen. Wanneer u de website via een tablet bekijkt en de tablet horizontaal houdt is het in veel gevallen wel mogelijk om kaarten te bestellen.

Krijg ik geld terug als ik mijn toegangskaarten terugbreng?
Gedurende het theaterseizoen is het omruilen en teruggeven van toegangsbewijzen mogelijk tot uiterlijk twee dagen voor de voorstelling. U ontvangt een tegoedbon ter waarde van de prijs van de toegangskaart (met aftrek van €2,50 servicekosten per toegangskaart).

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat nu?
Bij vermissing van uw kaarten kunnen wij u eenmalig duplicaatkaarten verstrekken tegen betaling van € 1,00 servicekosten per toegangskaart.


Pauzedrankje-vragen

Ik heb nog consumptiebonnen, kan ik deze nog inwisselen?
Oude consumptiebonnen kunt u nog verzilveren aan de bar, bijvoorbeeld na afloop van de voorstelling.

Wanneer er geen pauze is wordt het drankje dan na de voorstelling aangeboden?
Als er geen pauze is, dan staat het drankje na afloop van de voorstelling voor u klaar. Vooraf is er helaas geen mogelijkheid tot het nuttigen van het inbegrepen drankje.

Welke drankjes kan ik pakken als inbegrepen drankje?
Warme- en alcoholische dranken (Hollands gedistilleerd, koffie/thee/bier/wijn) zijn aan de bar verkrijgbaar. Frisdranken staan klaar op een karretje.